Ammunta/Urheilu

Piiritason kilpailuihin ilmoittaudutaan oman yhdistyksen kautta keskitetysti. Ilmoita hyvissä ajoin kilpailukutsussa vaadittavat tiedot puheenjohtajalle, mieluiten sähköpostitse: pasi.rainiola@gmail.com
Yhdistys maksaa rajallisen määrän kilpailumaksuja / jäsen; taloutensa puitteissa.

Liiton kisoihin ilmoittaudutaan piireittäin keskitetysti. suosituimpiin lajeihin (mm. SRA) on ensin piiritason karsinnat, ja vain harva pääsee edustamaan liittotasolle. Piiri maksaa edustajiensa osallistumismaksut.

MUISTA VAKUUTUS LAJEISSA JOISSA AMMUTAAN
(Reserviläisen Ampumaturva)
Mainittu yleensä kilpailukutsussakin.

Reserviläisten ampumaturva on tarkoitettu Reserviläisliiton, Suomen Reserviupseeriliiton, Suomen Rauhanturvaajaliiton, Maanpuolustuskiltojen liiton ja Maanpuolustusnaisten liiton alle 70-vuotiaille jäsenille. Ampumaturva antaa osallistumisoikeiden Reserviläisliiton, Suomen Reserviupseeriliiton ja Reserviläisurheiluliiton niihin liittotason kilpailu- ja muihin tapahtumiin, joissa ammunta on keskeisessä roolissa.

Ampumaturva antaa myös oikeuden osallistua em. liittojen piirien sekä jäsenyhdistysten niihin tapahtumiin tai kilpailuihin, joissa harjoitetaan ammuntaa ja, joissa vaaditaan Reserviläisten ampumaturvan tai Suomen Ampumaurheiluliiton kilpailu- tai harrastelisenssin voimassaoloa. Lisäksi ampumaturva antaa oikeuden osallistua sellaisiin Puolustusvoimien tai muiden tahojen kanssa yhteisiin tilaisuuksiin tai tapahtumiin, joissa vaaditaan Reserviläisten ampumaturvan voimassaoloa.

Reserviläisten ampumaturvan toinen keskeinen tekijä on sen sisältämä tapaturma- ja vastuuvakuutus.

Löydät vakuutushakemuksen osoitteesta: