Kuntoliikunta

Yksi keskeisistä tavoitteistamme on ylläpitää ja kehittää jäsenistömme fyysistä kuntoa. Hyvä fyysinen kunto on reserviläisen taistelukyvyn kannalta olennaisen tärkeä asia, jota jokaisen on vaalittava.

Reserviläisten kunnosta ollaan myös kiinnostuneita; reserviläisillä on oma kuntotestinsä, johon jokainen voi osallistua.
Säännöllisen liikunnan harrastamisessa yksi tärkeä asia on seuranta. Kirjaa ylös suorituksesi, ja seuraa kehitystä. Liikuthan vähintään 2-3 kertaa viikossa? Reserviläisille on rakennettu Reserviläisurheiluliiton sivustolle oma sähköinen kuntokortti, jonka avulla pystyt seuraamaan liikuntasuorituksiasi. Suosittelemme ehdottomasti jokaiselle jäsenellemme tämän sähköisen kuntokortin käyttöönottoa!
Löydät kortin osoitteesta: http://www.resul.fi/kuntokortti

Käyttäjätunnuksesi on jäsennumerosi, jonka löydät jäsenkortistasi. Salasana on aluksi sukunimesi isoilla kirjaimilla, vaihdetaan ensimmäisellä kirjautumiskerralla mieleiseksesi. Tänne voit kirjata kaikenlaisen liikunnan lisäksi myös ammuntaharjoitteluasi. Näin ylläpidät liikuntapäiväkirjan lisäksi mm. aseiden hankkimislupien yhteydessä tarvittavaa tietoa harrastuksestasi.

SÄHKÖISEEN KUNTOKORTTIIN KIRJAAMASI SUORITUKSET HUOMIODAAN MUKAAN YHDISTYKSEMME TOIMINTAAN, SÄHKÖISEN KUNTOKORTIN KÄYTTÖ HYÖDYTTÄÄ SIIS SUORAAN MYÖS YHDISTYSTÄMME AKTIIVISUUDEN OSOITUKSENA.

Puolustusvoimien MarsMars -sovellus saatavilla nyt myös reserviläisille. Katso lisää: marsmars.fi